Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Да, на другия край на пръта има място за хващане на контра.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • Колеги, някой да се сеща откъде може да се намери микропревключвател с лостче, подобен на този в бравата на задния капак ? Оригиналният няма как да бъде открит, а не ми се сменя цяла брава за едно ключе.По магазините има все още добре познатите от съветското производство микреци КМ1-1, които по габарит стават, но са без лостче.Омръзна ми да ми свети лампата за отворен капак, а самата лампа в багажника да не свети.
      ...
      155 1,6 TS 16V `96
      166 2,4 JTD `99
      147 1,9 JTDm 8V `07

      Comment


      • Провери си кабелите които свързват шасито с багажника.

        Comment


        • Първоначално публикувано от popaay Покажи съобщение
          Провери си кабелите които свързват шасито с багажника.
          Мога да се обзаложа, че ги е проверил
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • Колегата вероятно говори за ключето, което е на стационарната част от бравата (долната) а не тази, която е на ключалката на капака. Така, че по-скоро не е проблема в снопа кабели за капака.

            Такива ключета има на люковете на пералните.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • Може,може.При мен се беше стигнало,че като дам на задна и ми се отваряше багажника,а от начало и на мен ми светеше и после си загасна от самосебеси, и после ръгам на задна и се отваря багажника

              Comment


              • Кабелите ги сдъвках един по един и всички са възстановени. Проблемът е в микропревключвателя - в положение включено дава 72 вместо 0 ома, а в положение изключено - 560 вместо безкрайност. На ключалката микропревключвателят е същият, т.е. общо са два броя в капака на багажника, ама не върви да ги разменям взаимно, плюс това са занитени . След един ден издирвания съм написал 3-4 вида ключета, предимно на Омрон, които може и да станат, но утре тръгвам по електронските магазини с шублер в джоба. Нали и това е част от тръпката Алфа Ромео. Трябва да съм много в джаза, щом за толкова години не ми е омръзнало
                Става въпрос за ключето, което е в бравата (не в ключалката под емблемата) на капака на багажника - в стационарната част долу поне аз не знам да има ключе.
                Last edited by endeavour; d.m.y г., 20:30.
                ...
                155 1,6 TS 16V `96
                166 2,4 JTD `99
                147 1,9 JTDm 8V `07

                Comment


                • Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщение
                  Кабелите ги сдъвках един по един и всички са възстановени. Проблемът е в микропревключвателя - в положение включено дава 72 вместо 0 ома, а в положение изключено - 560 вместо безкрайност. На ключалката микропревключвателят е същият, т.е. общо са два броя в капака на багажника, ама не върви да ги разменям взаимно, плюс това са занитени . След един ден издирвания съм написал 3-4 вида ключета, предимно на Омрон, които може и да станат, но утре тръгвам по електронските магазини с шублер в джоба. Нали и това е част от тръпката Алфа Ромео. Трябва да съм много в джаза, щом за толкова години не ми е омръзнало
                  Става въпрос за ключето, което е в бравата (не в ключалката под емблемата) на капака на багажника - в стационарната част долу поне аз не знам да има ключе.
                  Прав си. Грешката е моя. Двете ключета са на капака, едното на ключалката за електрическото отключване а другото на самата брава.
                  При мен имам едни бутони по задния ръб на капака, които явно са за аларма. Ако имаш такива, би могъл тях да ги ползваш за целта.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • Днес реших да поогледам кораба отдолу и ми направи впечатление лек теч на масло. Теч е силно казано, имаше събрани капки върху картера и скоростната кутия. Маслото е черно и ме съмнява да е моторно, въпреки че подлизва по картера. Прилагам и снимков материал. Да взимам ли някакви мерки, или да чакам да протече съвсем?
                    Attached Files

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                      Днес реших да поогледам кораба отдолу и ми направи впечатление лек теч на масло. Теч е силно казано, имаше събрани капки върху картера и скоростната кутия. Маслото е черно и ме съмнява да е моторно, въпреки че подлизва по картера. Прилагам и снимков материал. Да взимам ли някакви мерки, или да чакам да протече съвсем?
                      И при мен така омаслява но освен откъм скоростите и откъм ангренажа. Не тече, но събира капка. По вскяка вероятност е заради семерингите на коляновия вал. Този откъм ангренажа, ще го сменя скоро покрай смяната на ангренажа. Този откъм скоростите силно се надявам да не текне по-силно, за да съчетая смяната му със смяна на съединителя. Определено не ми се отваря за един семеринг.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • Значи продължавам да карам и т'ва е... Предполагам, че за труд ще ми вземат доста пари само за един семеринг, та и аз ще го съчетая със евентуална смяна на съединител по нататък.

                        Comment


                        • Тези течове не са нито опасни нито необичайни в тези размери, няма нужда да сменяте нищо. Черното масло е точно двигателно и моята има капки и от двигателя и от скоростите, но и през ум не ми минава да си разглобявам половината двигател.
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            ...При мен имам едни бутони по задния ръб на капака, които явно са за аларма. Ако имаш такива, би могъл тях да ги ползваш за целта.
                            При мен ги няма,но тоя вариант съм го оставил за накрая (аз му казвам вариант "Москвич")...

                            Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                            Значи продължавам да карам и т'ва е... Предполагам, че за труд ще ми вземат доста пари само за един семеринг, та и аз ще го съчетая със евентуална смяна на съединител по нататък.
                            Няма да се плашиш, преди много години алфите бяха известни с петното от масло под тях - така си бележехме местата на паркинга по времето на 33 и 75
                            ...
                            155 1,6 TS 16V `96
                            166 2,4 JTD `99
                            147 1,9 JTDm 8V `07

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                              Днес реших да поогледам кораба отдолу и ми направи впечатление лек теч на масло. Теч е силно казано, имаше събрани капки върху картера и скоростната кутия. Маслото е черно и ме съмнява да е моторно, въпреки че подлизва по картера. Прилагам и снимков материал. Да взимам ли някакви мерки, или да чакам да протече съвсем?
                              Карай смело.
                              166 2.4JTD-00г.

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от trop4i Покажи съобщение
                                Карай смело.
                                И аз съм така свиркай си
                                Alfa Romeo is a wonderful way of life!

                                Comment

                                Working...
                                X